Обмін та повернення товару неналежної якості
Ви маєте право на обмін або повернення будь-якого товару (або його частини) неналежної якості, придбаного на сайті, а також товару, який було доставлено з порушенням термінів.

Звертаємо вашу увагу, що квіти (букети, квіти в коробці) швидко втрачають свій товарний вигляд та споживчі властивості, адже починають в'янути вже за кілька годин. Якщо ви вважаєте, що отримали букет неналежної якості або свіжості, будь ласка, повідомте нам про це не пізніше 24 годин з моменту отримання букета та додайте фотографії, що підтверджують цей факт, оскільки компанія не має можливості здійснювати контроль за умовами зберігання композиції або букету після їх отримання .

Якщо букет, композиція або подарунковий кошик відрізняються від зображення на сайті, це не є підставою для повернення/обміну, оскільки флористи можуть відповідно до свого творчого підходу змінювати зовнішній вигляд замовлення зі збереженням усіх складових.

 
Як обміняти чи повернути товар?
Щоб повернути або обміняти товар, зв'яжіться з нами за допомогою контактів, вказаних на сайті, та вкажіть номер замовлення, з приводу якого ви звертаєтеся. Ми розглянемо вашу скаргу протягом 24 годин з моменту звернення та можемо зв'язатись з вами для уточнення деталей.

Наша служба підтримки докладає всіх зусиль, щоб допомогти у разі виникнення неприємних ситуацій, тому просимо не надсилати скарги, що містять у собі ненормативну лексику, погрози чи образу співробітників компанії.

Після розгляду та підтвердження вашого звернення ми погодимо з вами місце та дату повернення. Обмін або повернення здійснюється у будь-якому випадку не пізніше ніж за 10 робочих днів.

Доставка товару у такому разі здійснюється за наш рахунок.